Ilja in Nova Scotia, Canada

NOG 33 DAGEN??!!

Hoi allemaal,

Ik wou even een 'korte' update plaatsen, aangezien het alweer meer dan een maand geleden is dat ik een blog heb geplaatst... (wow, wat gaat de tijd snel)

12 juli had ik mijn diplomauitreiking. We zijn met heel havo 5 uit eten geweest en daarna zijn we met z'n allen weer naar school gelopen. Daar kregen we allemaal een graduation cap en werden we in de aula opgewacht door familie en vrienden. Het was een geslaagde dag!

Daarna ben ik nog een week naar Duitsland geweest wat ook super leuk was.

Ook heb ik al contact met een meisje die dit jaar ook naar dezelfde school gaat als ik. Zij heeft al wat ervaring, omdat zij er vorig jaar ook al was. Dit is natuurlijk heel handig, omdat ik nu vanalles al aan haar kan vragen en ik nu al iemand ken op de school. Hier ben ik heel erg blij om natuurlijk haha

Ondertussen heb ik mijn visum ook geregeld, waardoor ik nu helemaal klaar ben om te vertrekken. Het duurt nog 33 dagen (omg) en ik ben nu al aan het bedenken wat ik allemaal mee ga nemen en hoe ik het ook mee ga krijgen. Want voor een heel jaar spullen meenemen is toch wel een beetje een uitdaging.

Mijn afscheidsfeestje komt ook al heel dichtbij en daarom ben ik daar ook al veel voor aan het regelen. Ik heb er heel veel zin in, maar ik zie er heel erg tegenop om van iedereen afscheid te moeten nemen. Het is toch wel een raar idee om iedereen 10 maanden niet meer te zien en dat besef ik eigenlijk nu pas.

xoxo Ilja

Reacties

Reacties

Sonja Kannegieter

Nou Ilja, De 10 maanden zonder iedereen vliegen net zo snel om als de 33 dagen tot vertrek. Geniet nog even van je tijdje thuis, en wat je niet mee kan nemen, mis je na een tijdje ook niet meer. Veel plezier met je afscheidsfeestje. groetjes uit Birresborn.

Marleen Knuivers

Wat een super!! ervaring Canada is een heel mooi land. Geniet van je tijd daar 10 maanden gaan snel om. Dx

Natasja

Spannend Ilja, inmiddels zijn het alweer minder dagen totdat je vertrekt. Niet teveel meenemen joh;) afscheid nemen is ook moeilijk maar jij kunt straks een heel mooie verhaal vertellen over je Canada avontuur!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active