Ilja in Nova Scotia, Canada

Eindelijk vertrekken!!

Hoi allemaal,

20 augustus was mijn afscheidsfeestje wat heel gezellig was, de foto's hiervan kan je onder het kopje 'foto's' terugvinden. We hebben gebarbecued en ik heb hier van de meeste mensen natuurlijk afscheid genomen.

Deze week was ook nog wel druk, ik heb veel leuke dingen gedaan, en nog van mensen afscheid genomen. Gisteren ben ik nog een dagje naar texel geweest. We gingen naar ecomare, hebben een stadje bezocht en zijn hierna uit eten geweest, super gezellig!

Vandaag heb ik mijn koffer ingepakt, en morgen vertrek ik dan eindelijk na mij er heel lang op verheugd te hebben naar Canada! Ik moet om 9 uur op schiphol aanwezig zijn en het vliegtuig vertrekt om 12:55. Dan zal ik nog een overstap maken in Toronto en kom ik om 8 uur 's avonds Canadese tijd aan in Halifax! In Nederland is het dan 01:00 's nachts.

Mijn volgende blog zal dan ook vanuit Canada zijn!

xoxo Ilja

Reacties

Reacties

Chantal

Jaaaaaaa bijna tijd om te gaan!! Alvast een hele goede reis en heel veel plezier in Canada lief nichtje! X Chantal

Hans van Baar

Hoi Ilja, goeie reis en heel veel plezier in Canada !!! Groetjes, Hans.

Wija

Lieve Ilja, een hele goede reis! En natuurlijk een fantastische tijd in Canada bij je gastgezin!! Liefs en dikke kus "tante" Wija

cynthia

wauw,wat stoer,heel veel plezier daar

Milou

Veel plezier en een goede reis Ilja!!

Mick

goeie reis en veel plezier!

Cees en Meino Voordenberg

Hele goede reis gewenst, maak er een mooi jaar van !!

mariette

Wij wensen jou en je medereizigers een veilige vlucht. Wachten met spanning op je volgende stukje. Groetjes van ons

Paul

Een goede reis, en een even goede tijd daar!

Marcel Bogaarts

Goede vlucht. Geniet van de eerste tot de laatste minuut van deze ervaring.
????

Marcel Bogaarts

Smiley wordt vraagteken. Ook een aparte ervaring!

Amber

Waaaah spannend! Veel plezier daar!

Sandra

Heel veel succes en vooral plezier daar.

Lieve groetjes Friso, Sandra, Layla,
Riley en Anna

Janny Engel

Geniet ervan Ilja, wij zijn erg benieuwd naar jouw verhalen.
Liefs Engeltjes Midwoud.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active