Ilja in Nova Scotia, Canada

Rugby en international uitje

Hoi allemaal,

Ik hoop dat mijn blogs nog een beetje interessant zijn, aangezien het aantal lezers helaas achteruit gaat...

In deze blog heb ik ook niet zo veel te vertellen, omdat ik de afgelopen maand niet zo veel dingen heb gedaan. Vorige keer vertelde ik over de meet and greet met de nieuwe internationals waarmee we gingen curlen. Het was wel gezellig om alle nieuwe mensen te ontmoeten, en het curlen was echt heel lastig. Ik ben dan ook vaak gevallen en heb heel wat blauwe plekken opgelopen, haha

Maandag 6 februari had ik mijn eerste rugby practice. Gelukkig kon dit wel door gaan, omdat het wel mogelijk was om als club te gaan rugbyen ipv. als schoolteam. De stakingen waren op dat moment namelijk nog steeds aan de gang. Gelukkig zijn deze de week erna eindelijk gestopt, en is alles weer normaal op school. Nu zijn we dus gewoon een schoolteam, wat volgens mij wel leuker is. Ik kom waarschijnlijk in het Junior Varsity team, wat betekent dat ik een beginner ben en mijn host zus gaat dit team coachen. We zullen uiteindelijk elke dinsdag en donderdag gaan trainen en ik heb er heel veel zin in! (Nu train ik nog met iedereen bij elkaar op de maandag en woensdag)

Ook had ik in diezelfde week, op zaterdag, mijn eerste rehearsal voor het theater. Dit heb ik nu t/m het einde van mei elke zaterdag. Mijn rol is eigenlijk voor het grootste gedeelte dans en zang. En dat is echt super gezellig elke week :)

Afgelopen vrijdag hadden we weer ons maandelijkse international uitje. Dit keer zijn we weer naar Martock gegaan om te skiën. Ik vind het steeds leuker worden en ik vind het echt jammer dat het seizoen al bijna afgelopen is.

Sorry dat deze blog heel kort is, maar ik hoop dat het toch nog leuk was om te lezen :) Ik denk dat mijn volgende blog weer wat interessanter gaat worden, dus tot de volgende keer!

xoxo Ilja


Reacties

Reacties

Wija

Lieve Ilja, niet stoppen hoor met het schrijven van je blog! Ik vind het juist superleuk iedere keer te kezen wat je allemaal meemaakt ;-)
We blijven je zeker volgen via je berichten. Heel veel succes met je rugbyteam en natuurlijk met je rol in het theater!! Dikke kus van mij

Marcel Bogaarts

Hoi Ilja,
Jou in het theater kan ik me goed voorstellen,
Jij als rugbyer wordt wat moeilijker.
Als je daar een foto van hebt, lijkt me dat geweldig!

Zico

Vind het toch weer erg leuk om je blog te lezen. Ik zou zeggen blijf lekker bloggen ;)

Mama

Niet stoppen met bloggen hoor! Juist leuk om te lezen. Ik deel je blog altijd met vrienden op FB en die vinden dat ook leuk om te lezen. Alleen reageren ze niet. Kijk uit naar je volgende blog.

Papa

Hoi Vriendin, juist hartstikke leuk om je belevenissen te lezen. De volgers kunnen ook al veel mee krijgen via FB, dus in combinatie met deze blog allemaal leuk. Fijn om te horen en te lezen dat je het onwijs naar je zin hebt. Daar worden wij ook blij van, want als je kinderen gelukkig zijn, ben je als ouder ook gelukkig. Groetjes daar een een dikke X.

Rinus en Sonja Kannegieter

Beetje late reactie op je blog, maar we lezen het nog steeds met veel plezier en zullen het als je weer thuis bent gaan missen. Of...., ga je dan door met je blog. Er zal dan wel een wereld veranderd zijn. Al is het al dat je op een ander adres terugkomt dan waar je van bent vertrokken. We kijken natuurlijk uit naar je zang en dans activiteiten en weten zeker dat je daar heel veel plezier mee zult hebben en waarschijnlijk ook vele andere die komen kijken. Geniet met volle teugen van de lente die eraan zit te komen. Midden in de natuur is het prachtig om alles weer groen te zien worden. laat ons weten hoeveel verschillende soorten groen je kan ontdekken. groetjes uit Birresborn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active