Ilja in Nova Scotia, Canada

Ik wil niet naar huis? :o

Hey iedereen,

Ik was deze blog weer een beetje vergeten, en het was ook wel tijd om een nieuwe blog te schrijven. Ik heb weer niet heel veel bijzonders gedaan, maar aangezien ik elke maand een blog wil schrijven, schrijf ik er toch een, haha.

Inmiddels heb ik hier nog maar 42 dagen over, het gaat zo ontzettend snel! Ik herinner mij nog dat ik op dit moment vorig jaar net klaar was met mijn examens, en bang was hier naartoe te gaan. Om eerlijk te zijn heb ik nu hetzelfde gevoel als toen, ik ben best bang om naar huis te gaan… Dit komt omdat het thuis zo anders is, en ik het hier heel erg naar mijn zin heb. Ik wil mijn vrienden en tweede familie hier niet achterlaten, maar ik heb natuurlijk niet zoveel keus. Ondanks alles kijk ik er ook heel erg uit om naar huis te gaan hoor, no worries. Ik ga natuurlijk naar een nieuwe school, ik kan mijn rijbewijs gaan halen, etc. Daar heb ik heel erg veel zin in!

De afgelopen weken heb ik nog veel rugby gespeeld, maar vorige week donderdag was onze laatste wedstrijd. Helaas hebben we helemaal niks gewonnen, maar om rugby te leren spelen was de moeite heel erg waard.

Ook ben ik druk geweest met de voorstelling waar ik in zit. (The Music Man) Onze eerste voorstelling is al op 2 juni, en ik heb er super veel zin in! Ik speel nog in 4 andere, namelijk twee op 3 juni, een op 4 juni, en een op 9 juni. Hopelijk kan ik in mijn volgende blog wat foto’s laten zien. J

10 juni heb ik dan mijn prom, op 23 juni heb ik mijn enige en laatste exam van het tweede semester, namelijk Canadian History, en daarna heb ik nog maar een paar weken over L En natuurlijk ga ik ook nog de 150e ‘verjaardag’ van Canada meemaken op 1 juli. Mijn volgende blog is misschien al wel de laatste vanuit Canada, maar daar ga ik proberen nog even niet aan te denken :p

Tot de volgende blog!

xoxo Ilja

Reacties

Reacties

Mama

Wij kijken er naar uit om je weer in onze armen te kunnen sluiten. Het is idd lastig om je familie ed daar te gaan verlaten. Geniet dus nog maar van alle dingen die nog komen gaan. Xxx mama

Tante 10

Hoi Ilja.
Nog ruim een maand in Canada. Wat is het snel gegaan en wat heb je veel beleefd.
Heel veel plezier met de dingen die nog komen gaan.
Groetjes tante 10

Papa

Hé lekker ding. Ik snap heel erg goed dat je het daar gaat missen, omdat ik weet hoe jij je daar voelt tussen je internationale vrienden. Toch zie ik er naar uit om je weer in mijn armen te kunnen sluiten. In ieder geval pakken ze je deze fantastische ervaring niet meer af. Ik heb ook twijfel gehad, maar dan met name over het feit of je de 10 maanden vol zou houden, dus respect. Voor nu nog veel plezier met wat komen gaat.

Rinus en Sonja Kannegieter

Hoi Ilja, de tijd vliegt zeker. Haal uit de laatste etappe maar zo veel als mogelijk. Er is nog voldoende te beleven dus dat zal zeker gaan lukken en dan weer terug naar huis, waar een aantal mensen je behoorlijk hebben gemist. Daar natuurlijk ook veel nieuwe dingen dus jouw jaar is zeker al geslaagd. groetjes uit de Eifel.

Zico

Leuk om je blog te lezen, het gaat inderdaad snel!! Geniet er nog van en tot snel

Gerard Engel

Hoi Ilja,
Goed om te horen dat 'je nog niet naar huis wilt'. Dat wil je vast wel :-) het geeft alleen aan dat je het in Canada enorm naar je zin hebt.
Ik herinner me het gezellige afscheidsfeestje nog. Daar zat nog wel wat spanning en vrees voor het onbekende bij. Ook het vooruitzicht om je familie 10 maanden niet te zien was natuurlijk ook 'een dingetje'.
Nu is het bijna over en heb je een schat aan herinneringen opgebouwd waaraan je volgens mij veel zult hebben. In die zin ben ik best jaloers op je.
Ik wens je de laatste weken nog 'heul veul' plezier!

Hartelijke groet,
Gerard

René Opstals

Hoi Ilja, supergave ervaring en die draag je de rest van jou leven mooi met jou mee:) Ik zou volgens mij nooit meer weg willen uit zo'n gaaf land????????. Ook stoer dat je rugby hebt leren spelen... Lukt de Drop-Kick al?! Nou geniet er nog maar lekker van, straks weer mooi bij je eigen familie????

Wija

Hé Ilja, het schiet nu inderdaad op! Voor je het weet sta je weer op Schiphol! Kan me voorstellen dat je het aan de ene kant moeilijk vindt om weg te gaan en aan de andere kant ook blij zult zijn om weer thuis te zijn! Geniet nog even van de laatste weken. Tot snel, kus

Marcel Bogaarts

Wat geweldig dat je zo'n fantastische tijd en ervaring mee gemaakt hebt.
Groetjes

Chantal

Lief nichtje, wat gaat de tijd snel! Snap dat het lastig is om weer naar huis te gaan maar wij zijn heel blij als je weer bij ons terug bent! Geniet nog lekker van je laatste weken en succes met de voorstellingen! Xoxo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active